News
News
-
Dobrobiti kupanja
Mi instinktivno razumijemo iscjeliteljske moći tople kupke. Od djetinjstva služili smo se kupanjem kao prilikom da isperemo sve probleme. Topla voda umanjuje bolove, para uklanja simptome prehlade i gripe, a na podsvjesnoj razini osjećaj plutanja djeluje utješno jer nas podsjeća na osjećaj bivanja u utrobi.
-
Lush Party
Lushove potpuno prilagodljive zabave upravo su postale veće – s novim izborom proizvoda koje možete napraviti, aktivnosti koje možete odabrati i prigoda koje možete proslaviti!
Po cijeni od 33 eura po osobi svaki je događaj posve jedinstven i potpuno prilagodljiv, a domaćin tijekom konzultacija bira između niza aktivnosti kako bi sastavio svoju savršenu zabavu, uključujući dar za VIP gosta zabave i darovne vrećice za svakog sudionika. -
Zašto je čišćenje ključno za zdravu kožu
Micelarna vodica, sheet maske i ostali noviteti u njezi lica navode nas na zaključak da postoji trajna čežnja za novim i boljim proizvodima koji obećavaju čuda. No, krije li se tajna savršenog tena u rutini njege kože kaotičnoj poput vašeg ormarića s kozmetikom?
-
Činjenice za srpanj bez plastike
Ako ne djelujemo odmah, do 2050. godine u oceanima bi moglo biti više plastike nego ribe.
-
Odaberite najbolji šampon za svaki tip kose
Krute šampone bez ambalaže izumili su prije više od 30 godina suosnivačica Lusha Mo Constantine i kozmetički kemičar Stan Krysztal. Mo i Stan shvatili su da pločica šampona funkcionira kao savršena baza za sve vrste lijepih i učinkovitih prirodnih sastojaka. Njihova stručnost postavila je temelj za buduće izume i inovacije u našem asortimanu za njegu kose, zbog čega možete birati iz bogate ponude krutih šampona, koji sadrže sve, od kakao maslaca i meda do paprene metvice i ružmarina.
-
Selo badema
Smješteno na samom sjevernom vrhu Zapadne obale, blizu grada Jenina, nalazi se selo Al Taybeh, poznato kao „selo badema“. Ovdje 15 članova zadruge Palestine Fair Trade Association (PFTA) zarađuje održiv život, proizvodeći oko 10 tona badema godišnje.
-
Tajna mirisa od kojih rastu zazubice: Što su gurmanski mirisi?
Ako volite mirise koji su dovoljno dobri za pojesti: imate sreće. Sastavili smo neke od najboljih gurmanskih mirisa iz Lush ponude kako biste mirisali nevjerojatno.
-
Testiranje na životinjama: Naša politika
Lush ne testira na životinjama, ne koristi materijale od životinjskih derivata koji nisu prikladni za vegetarijance i kupuje sirovine samo od tvrtki koje nisu uključene u korištenje životinja za testiranje i ne planiraju to činiti ni ubuduće.
-
Je li Lush etička tvrtka?
Nikad se nismo voljeli nazivati etičkom tvrtkom. Taj nam je izraz pomalo neshvatljiv, jer nam se čini da se tako opisuju tvrtke koje ne štete ljudima ili planetu svojim trgovačkim praksama, a to se ne bi trebalo smatrati ‘etičkim’ već normalnim poslovanjem.
-
Naš stav o Fair Tradeu
Za nas je važno razviti čvrste odnose pune povjerenja s našim dobavljačima. Korištenje etikete kojom se pokazuje da je netko drugi provjerio naš opskrbni lanac za određeni proizvod može biti koristan alat, ali mi se volimo uvjeriti sami. Neki proizvođači odlučuju ne biti certificirani; možda nisu strukturirani na način kako zahtijeva certifikacijska tvrtka ili jednostavno nisu spremni trošiti svoj novac na naknade za certifikaciju. Vanjska potvrda treba biti pravi izbor za proizvođača; i kao dio naših odnosa povjerenja nećemo prisiljavati dobavljače da budu certificirani.
-
Znanost dobrog raspoloženja: psihologija mirisa uz profesora Neila Martina
Osjetilo mirisa, više nego ijedno drugo osjetilo, povezano je s našim sjećanjima i osjećajima. Samo jedan dašak mirisa može nas prenijeti na posve drugo mjesto i u drugo vrijeme ili promijeniti raspoloženje, ali zašto je tomu tako?
-
Lush poslovni darovi
Mogućnosti božanstvenog darivanja za klijente i kolege
Postoji fleksibilnost za darove za svaki džep, od malih gesta do impresivnih i spektakularnih darova, Lush nudi posvećeno korisničko iskustvo za vas i vašu tvrtku.
-
Priča o aloi: kako žene plemena Maasai osnažuju djevojke
U teškim uvjetima Kenije žene plemena Maasai podržavaju same sebe uzgajajući alou i odbacujući negativne tradicionalne obrasce. Novinarka Lush Timesa Katie Dancey-Downs otputovala je u Keniju kako bi upoznala neke od žena i otkrila kako su se promijenili njihovi životi.
-
Pobuna protiv Big Tech kompanija
Za milijune ljudi diljem svijeta gotovo stalan nadzor i kršenje prava svakodnevna su pojava. Ali ne govorimo o 'negdje' ili 'nekome' drugom. Govorimo o tebi; svatko koristi određene platforme i tehnologije, svakodnevno.
-
Marame za zamatanje darova: sve što trebate znati
Darivanje svakoga čini sretnim; ti daruješ, netko drugi prima, ali čekaj, planet baš i nisi usrećio, osim ako... Umjesto papira za zamatanje darova ne upotrijebiš maramu!
-
Jojobino ulje: Zlatno čudo
Luksuzno i svestrano - jojobino ulje jedan je od najpopularnijih sastojaka koji se rabe u Lushovim proizvodima. Nastavite čitati kako biste otkrili priču iza naših proizvođača organskog jojobinog ulja i kako pretvaraju oraščić nalik žiru u prekrasno, zlatno ulje.
-
Lush odlazi s društvenih mreža
Od 26. studenog 2021., Lush brend globalno će okrenuti leđa Instagramu, Facebooku, TikToku i Snapchatu, dok navedene platforme ne poduzmu akcije kako bi osigurale sigurno okruženje svojim korisnicima. Ta politika postaje aktivna u svih 48 zemalja u kojima Lush posluje. Na isti način na koji su dokazi o klimatskih promjenama bili ignorirani i omalovažavani desetljećima, zabrinutosti zbog ozbiljnih posljedica društvenih medija premalo su obznanjene.
-
Majka bombi za kupanje
Godina je 1989. - proljeće je u južnoj engleskoj grofoviji Dorset, a Mo Constantine stvara proizvod koji će zauvijek promijeniti svijet kupanja. Radeći u svojoj vrtnoj kućici, spojila je limunsku kiselinu,natrijev bikarbonat i mješavinu eteričnih ulja u malenoj preši – i tako je rođena bomba za kupanje.
-
Recikliranje crnih posudica
Vaša Lush posudica mogla bi imati više života od mačke. Napravljena je od tvrde polipropilenske plastike i ima više od jednog asa u svome „rukavu“.
-
Permakultura na Sumatri: Regenerativno ulje pačulija
Na valu nostalgije, osebujna i zemljana aroma pačulija naširoko se koristi u parfumeriji i aromaterapiji, a možete je pronaći u nekim od najomiljenijih Lushevih proizvoda.
-
Što je dezodorans?
Svi volimo biti čisti i svježi, ali to može biti zbunjujuće. S toliko proizvoda i dostupnih mogućnosti teško je odlučiti što koristiti. Ovdje je praktični vodič o tomu što je sve dostupno.
-
Zašto se recikliranjem neće riješiti problem onečišćenja plastikom
Plastika se, iako nepozvana, trajno nastanila na planeti Zemlji, a znanstvenici i aktivisti naglašavaju da za 'čudesni materijal' treba stvoriti sustav zatvorene petlje, a plastika za jednokratnu uporabu treba postati stvar prošlosti.
-
Kao podmazano: Nabava kokosovog ulja
Kokosovo ulje naš je svestrani prijatelj. Nalazi se u svemu, od čokoladnih kolača do regeneratora za kosu. Puno je vitamina i minerala, a u kozmetici se cijeni zbog svojih njegujućih svojstava i sposobnosti da koži daje sjaj.
-
Dobrobiti masaže
Na masažu se može gledati kao na poslasticu, ali studije također pokazuju da mogu imati niz zdravstvenih dobrobiti. Masaža kao lijek? To je recept koji bismo svi željeli dobiti.
-
NLS ne treba izazivati stres
Siguran je, učinkovit i biorazgradiv. Zašto natrijev lauril sulfat ima tako lošu reputaciju?
-
Često postavljena pitanja: Lush i sintetički tinjac
U ovom članku objasnit ćemo Lushovo putovanje ka uklanjanju prirodnog tinjca iz našeg nabavnog lanca. Ovdje saznajte kako smo počeli, što smo otkrili putem i zašto smo odlučili ukloniti prirodni tinjac od 1. siječnja 2018.
-
Često postavljena pitanja: Lush i palmino ulje
Ovaj kratki članak objašnjava trajno Lushevo nastojanje za uklanjanje palminog ulja iz svojih distribucijskih lanaca.
-
Lush život: Vjerujemo
Mi vjerujemo...
-
Uz vašu pomoć smo donirali više od 100 milijuna funti!
Od 2007. godine, Lush podržava organizacije i aktiviste na lokalnoj razini putem više programa, omogućavajući im da nastave svoj rad na poboljšanju društva. Kroz naše programe donacija prikupili smo preko 100 milijuna funti i ostvarili više od 19.000 donacija globalno, zahvaljujući podršci naših nevjerojatnih kupaca.
-
Testiranje naših krema za zaštitu od sunca
Kreme za zaštitu od sunca igraju važnu ulogu u javnom zdravlju i mogu smanjiti rizik od opeklina od sunca i raka kože kada se pravilno koriste. Ne možemo se šaliti s njihovom učinkovitošću i sigurnošću, zato ih podvrgavamo različitim testovima.
-
Testiranje naše Dream Cream kreme
Godine 1998., suosnivač Lusha i izumitelj proizvoda Mark Constantine stvorio je Dream Cream losion za tijelo, umirujuću mješavinu mlijeka od zobi, kamilice, lavande i čajevca. Godine 2024., nakon brojnih upita, konačno smo odgovorili na pitanje: je li Lushev Dream Cream dobar za ekcem?
-
Sastojak koji potiče bioraznolikost u Brazilu
Može zasladiti vaš čaj ili čak pokretati vaš automobil! Šećerna trska svestrana je biljka koja se rabi za izradu različitih svakodnevnih predmeta. Naš organski etanol, dobiven fermentacijom šećerne trske, dolazi od proizvođača koji rabi obnovljivu energiju i pionirske metode uzgoja za poticanje bioraznolikosti u Brazilu.
-
Testiranje naše paste za zube
Kako bismo razumjeli što naši proizvodi za oralnu njegu mogu učiniti, svi su testirani od strane neovisnog laboratorija kako bi se procijenila njihova abrazivnost i sposobnost izbjeljivanja.
Latest Articles
keep your audience engaged and up-to-date on your latest offerings, promotions, and industry insights.
-
Dobrobiti kupanja
Mi instinktivno razumijemo iscjeliteljske moći tople kupke. Od djetinjstva služili smo se kupanjem kao prilikom da isperemo sve probleme. Topla voda umanjuje bolove, para uklanja simptome prehlade i gripe, a na podsvjesnoj razini osjećaj plutanja djeluje utješno jer nas podsjeća na osjećaj bivanja u utrobi.
-
Lush Party
Lushove potpuno prilagodljive zabave upravo su postale veće – s novim izborom proizvoda koje možete napraviti, aktivnosti koje možete odabrati i prigoda koje možete proslaviti!
Po cijeni od 33 eura po osobi svaki je događaj posve jedinstven i potpuno prilagodljiv, a domaćin tijekom konzultacija bira između niza aktivnosti kako bi sastavio svoju savršenu zabavu, uključujući dar za VIP gosta zabave i darovne vrećice za svakog sudionika. -
Zašto je čišćenje ključno za zdravu kožu
Micelarna vodica, sheet maske i ostali noviteti u njezi lica navode nas na zaključak da postoji trajna čežnja za novim i boljim proizvodima koji obećavaju čuda. No, krije li se tajna savršenog tena u rutini njege kože kaotičnoj poput vašeg ormarića s kozmetikom?
-
Činjenice za srpanj bez plastike
Ako ne djelujemo odmah, do 2050. godine u oceanima bi moglo biti više plastike nego ribe.
-
Odaberite najbolji šampon za svaki tip kose
Krute šampone bez ambalaže izumili su prije više od 30 godina suosnivačica Lusha Mo Constantine i kozmetički kemičar Stan Krysztal. Mo i Stan shvatili su da pločica šampona funkcionira kao savršena baza za sve vrste lijepih i učinkovitih prirodnih sastojaka. Njihova stručnost postavila je temelj za buduće izume i inovacije u našem asortimanu za njegu kose, zbog čega možete birati iz bogate ponude krutih šampona, koji sadrže sve, od kakao maslaca i meda do paprene metvice i ružmarina.
-
Selo badema
Smješteno na samom sjevernom vrhu Zapadne obale, blizu grada Jenina, nalazi se selo Al Taybeh, poznato kao „selo badema“. Ovdje 15 članova zadruge Palestine Fair Trade Association (PFTA) zarađuje održiv život, proizvodeći oko 10 tona badema godišnje.
-
Tajna mirisa od kojih rastu zazubice: Što su gurmanski mirisi?
Ako volite mirise koji su dovoljno dobri za pojesti: imate sreće. Sastavili smo neke od najboljih gurmanskih mirisa iz Lush ponude kako biste mirisali nevjerojatno.
-
Testiranje na životinjama: Naša politika
Lush ne testira na životinjama, ne koristi materijale od životinjskih derivata koji nisu prikladni za vegetarijance i kupuje sirovine samo od tvrtki koje nisu uključene u korištenje životinja za testiranje i ne planiraju to činiti ni ubuduće.
-
Je li Lush etička tvrtka?
Nikad se nismo voljeli nazivati etičkom tvrtkom. Taj nam je izraz pomalo neshvatljiv, jer nam se čini da se tako opisuju tvrtke koje ne štete ljudima ili planetu svojim trgovačkim praksama, a to se ne bi trebalo smatrati ‘etičkim’ već normalnim poslovanjem.
-
Naš stav o Fair Tradeu
Za nas je važno razviti čvrste odnose pune povjerenja s našim dobavljačima. Korištenje etikete kojom se pokazuje da je netko drugi provjerio naš opskrbni lanac za određeni proizvod može biti koristan alat, ali mi se volimo uvjeriti sami. Neki proizvođači odlučuju ne biti certificirani; možda nisu strukturirani na način kako zahtijeva certifikacijska tvrtka ili jednostavno nisu spremni trošiti svoj novac na naknade za certifikaciju. Vanjska potvrda treba biti pravi izbor za proizvođača; i kao dio naših odnosa povjerenja nećemo prisiljavati dobavljače da budu certificirani.
-
Znanost dobrog raspoloženja: psihologija mirisa uz profesora Neila Martina
Osjetilo mirisa, više nego ijedno drugo osjetilo, povezano je s našim sjećanjima i osjećajima. Samo jedan dašak mirisa može nas prenijeti na posve drugo mjesto i u drugo vrijeme ili promijeniti raspoloženje, ali zašto je tomu tako?
-
Lush poslovni darovi
Mogućnosti božanstvenog darivanja za klijente i kolege
Postoji fleksibilnost za darove za svaki džep, od malih gesta do impresivnih i spektakularnih darova, Lush nudi posvećeno korisničko iskustvo za vas i vašu tvrtku.
-
Priča o aloi: kako žene plemena Maasai osnažuju djevojke
U teškim uvjetima Kenije žene plemena Maasai podržavaju same sebe uzgajajući alou i odbacujući negativne tradicionalne obrasce. Novinarka Lush Timesa Katie Dancey-Downs otputovala je u Keniju kako bi upoznala neke od žena i otkrila kako su se promijenili njihovi životi.
-
Pobuna protiv Big Tech kompanija
Za milijune ljudi diljem svijeta gotovo stalan nadzor i kršenje prava svakodnevna su pojava. Ali ne govorimo o 'negdje' ili 'nekome' drugom. Govorimo o tebi; svatko koristi određene platforme i tehnologije, svakodnevno.
-
Marame za zamatanje darova: sve što trebate znati
Darivanje svakoga čini sretnim; ti daruješ, netko drugi prima, ali čekaj, planet baš i nisi usrećio, osim ako... Umjesto papira za zamatanje darova ne upotrijebiš maramu!
-
Jojobino ulje: Zlatno čudo
Luksuzno i svestrano - jojobino ulje jedan je od najpopularnijih sastojaka koji se rabe u Lushovim proizvodima. Nastavite čitati kako biste otkrili priču iza naših proizvođača organskog jojobinog ulja i kako pretvaraju oraščić nalik žiru u prekrasno, zlatno ulje.
-
Lush odlazi s društvenih mreža
Od 26. studenog 2021., Lush brend globalno će okrenuti leđa Instagramu, Facebooku, TikToku i Snapchatu, dok navedene platforme ne poduzmu akcije kako bi osigurale sigurno okruženje svojim korisnicima. Ta politika postaje aktivna u svih 48 zemalja u kojima Lush posluje. Na isti način na koji su dokazi o klimatskih promjenama bili ignorirani i omalovažavani desetljećima, zabrinutosti zbog ozbiljnih posljedica društvenih medija premalo su obznanjene.
-
Majka bombi za kupanje
Godina je 1989. - proljeće je u južnoj engleskoj grofoviji Dorset, a Mo Constantine stvara proizvod koji će zauvijek promijeniti svijet kupanja. Radeći u svojoj vrtnoj kućici, spojila je limunsku kiselinu,natrijev bikarbonat i mješavinu eteričnih ulja u malenoj preši – i tako je rođena bomba za kupanje.
-
Recikliranje crnih posudica
Vaša Lush posudica mogla bi imati više života od mačke. Napravljena je od tvrde polipropilenske plastike i ima više od jednog asa u svome „rukavu“.
-
Permakultura na Sumatri: Regenerativno ulje pačulija
Na valu nostalgije, osebujna i zemljana aroma pačulija naširoko se koristi u parfumeriji i aromaterapiji, a možete je pronaći u nekim od najomiljenijih Lushevih proizvoda.
Continue Shopping
We think you might prefer this products.